Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012

Le parfum /Alien


Μπήκε το φθινόπωρο,  χειμωνιάζει  σιγά- σιγά  και καλό θα ήταν να επιλέξουμε κάποια αρώματα  που είναι λιγάκι ποιο ζεστά  & ποιο κατάλληλα  γι’ αυτήν την εποχή .
Έχω να προτείνω  λοιπόν τα δυο που επέλεξα να φορέσω  εγώ φέτος.


Το πρώτο είναι για κάθε μέρα  και το δεύτερο, για ποιο  ιδιαίτερες  περιστάσεις, κατά τη άποψη μου!

Το πρώτο λοιπόν είναι το Le parfum - Elie Saab -Eau de parfum
    Ένα λουλουδάτο άρωμα για τις σύγχρονες γυναίκες

    Καθαρό, γλυκό, κομψό, θηλυκό και προκλητικό

    Κορυφαία νότα από άνθος πορτοκαλιάς

    Νότες καρδιάς από γιασεμί Σαμπάκ και Grandiflorum



    Οι νότες βάσεων από κέδρο, πατσουλί, τριαντάφυλλο και μέλι

    Προωθημένο το 2011

    Τέλειο για όλες τις περιπτώσεις

Best New Women's Fragrance Finalist - CEW Beauty Awards 2012

Το είχα πάρει  όταν πρωτοβγήκε από duty free, όπως και το επόμενο που θα σας παρουσιάσω, κατά την επιστροφή- κ όχι το αντίθετο κ έχει σημασία αυτό που σας λέω!

 Γιατί την έχω πατήσει κ εγώ, όπως  και πολλοί άλλοι  με τα κινέζικα αντίγραφα, τα οποία μπορεί ν ' αγοράσει  καθένας πλέον ,που διαθέτει κατάστημα με αρώματα και ιδιαίτερα ηλεκτρονικό!
Κάνοντας μια παραγγελία  100 κομματιών με 1 € το ένα!!! και να τα πουλήσει από 83€ που είναι η κατώτερη πραγματική τιμή του γνησίου στα 55€ π.χ. και εσείς να νομίζετε πως είναι μεγάλη ευκαιρία και να τρέξετε να το προμηθευτείτε χωρίς να γνωρίζεται ότι αυτό που παίρνετε είναι κοκτέιλ  χημικών ,βλαβερών για την υγεία και το δέρμα σας  :(βλέπετε post




Πριν λίγο καιρό  λοιπόν όταν η εταιρεία fm group το πρόσθεσε στη νέα της συλλογή ως το νούμερο  352 (ανήκει στην αρωματική οικογένεια  Elie Saab -Le parfum -κατηγορία parfum) ενθουσιάστηκα!
Το δοκίμασα λοιπόν και σ’ αυτή την εκδοχή του, από μια διεθνή κ επώνυμη εταιρεία όπως είναι η fm group  που αν μη τη άλλο εμπιστεύομαι ,για τη καθαρότητα των συστατικών της και την υψηλή αρωματοποίηση !

Απλά έχω να πω ότι είναι ακόμη ποιο τέλειο !

Η τιμή του είναι στα 22,50€ τα 50 ml  και ανήκει στην κατηγορία parfum με 20% αρωματοποίηση.

Το γιατί είναι σε αυτή τη τιμή το εξηγώ στο άρθρο:



Το δεύτερο άρωμα που σας προτείνω (και επειδή είναι λιγάκι ποιό παλιό , οι περισσότερες  fun των αρωμάτων  ίσως να το γνωρίζετε-ως λιγάκι ποιο ιδιαίτερο, γλυκό, αλλά  πάντα αγαπημένο) είναι το Alien - Thierry Mugler - Eau de Parfum

Μαγευτικό, μυστηριώδες, αισθησιακό ...

Η απόλυτη θηλυκότητα κλεισμένη μόλις σε ένα μπουκάλι.

 Όσο περνάει η ώρα αποκαλύπτει μυστήριο, ζεστασιά και ενέργεια.

Γλυκές καραμελένιες  νότες έρχονται και μπλέκονται μοναδικά με άνθη από λουλούδια.

 Το εκχύλισμα από πορτοκάλι που περιέχει έρχεται και δένει μοναδικά με όλα τα υπόλοιπα συστατικά, γιασεμί , τριαντάφυλλο, βανίλια ,κασμίρ κ όλα μαζί   συνωμοτούν στην παραγωγή ενός αυθεντικού ελιξιρίου!

Ένα πολύ ιδιαίτερο άρωμα για πολύ ιδιαίτερες περιστάσεις.

Τολμήστε να το φορέσετε και θα μείνετε ενθουσιασμένες.

Κορυφή :  γιασεμί , τριαντάφυλλο

Καρδιά : καραμέλα ,βανίλια ,κασμίρ

Βάση : πορτοκάλι, λευκά άνθη νέρολι


Το άρωμα λοιπόν αυτό είναι από τις παλιές , διαχρονικές , αδυναμίες μου

Πριν λίγο καιρό  λοιπόν προστέθηκε και αυτό στη νέα της συλλογή της fm group ως το νούμερο  353 (ανήκει στην αρωματική οικογένεια  Thierry Mugler –Alien- κατηγορια  parfum) και εγώ δεν υπήρχε περίπτωση να μην το δοκιμάσω…

Το μπουκάλι του μου άρεσε πολύ (σε παραπέμπει σ αυτό που πραγματικά είναι το το Alien ,ένα πραγματικό ελιξίριο!).

Το άρωμα του ποιο τέλειο από ποτέ και η διάρκεια του απίστευτη!

Η τιμή του είναι στα 31€ τα 50 ml  και ανήκει στην κατηγορία parfum με 20% αρωματοποίηση.

Ορολογία

• Top Notes -κορυφαία νότα (υψηλή) – την νιώθετε μόλις ανοίξετε το μπουκάλι. Αποτελεί την πιο απαλή νότα που εξατμίζεται γρήγορα και είναι υπεύθυνη για την πρώτη εντύπωση που σχετίζεται με το άρωμα. Διαρκεί για μερικά λεπτά.

 • Middle Notes -νότα καρδιάς (μεσαία) – αυτή η νότα ξεδιπλώνεται εφόσον περάσουν 20 λεπτά από την στιγμή της χρήσης και διαρκεί για τις επόμενες 2 ώρες.

 • Base Notes -νότα του βάθους (βασική) Οι βασικές νότες παραμένουν αναλλοίωτες για αρκετές ώρες.

ΑΛΛΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ:
Πως να ξεχωρίζετε τα πρωτότυπα αρώματα από τις απομιμήσεις

Η διαφορά μεταξύ Eau de toilette, Eau de parfum και parfum

ΘΕΩΡΙΑ ΑΡΩΜΑΤΩΝ

PARFUM by FM GROUP







Zητήστε μας να σας στείλουμε  το δείγμα του αρώματος που θα θέλατε να δοκιμάσετε!!!


συμπληρώνοντας τα στοιχεία σας στο e-mail: parfumcolor@hotmail.gr

μέχρι τις 30/10/2012


2 σχόλια:

  1. υπέροχο Post,αλλά το αλιεν δεν μου παέι καθόλου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παίζουν πάρα πολλά πράγματα ρόλο για να μας ταιριάξει πραγματικά ένα καθαρό (απαλλαγμένο από χημικούς σταθεροποιητές) άρωμα…
    Θα πρέπει να ταιριάζει κατ’ αρχήν με το ph δέρματος μας , χρειάζεται οπωσδήποτε δείγμα δοκιμής.
    Για αυτό λοιπόν ,έκανα κ εγώ την εγγραφή μου στην fm group και δοκίμαζα επί ένα μήνα αρχικά 160 διαφορετικά αρώματα ,καταγράφοντας τις εντυπώσεις μου για το καθένα ξεχωριστά, τι αίσθηση μου άφηνε –πόσο μου κρατούσε ,πόσο μου άρεσε και για ποια περίσταση θα διάλεγα να το φορέσω… κάθε 3μηνο έρχονται καινούρια αρώματα και κάνω και γ’ αυτά το ίδιο…
    Το βασικότερο , είναι τα αιθέρια έλαια που περιέχει το κάθε άρωμα ,συνήθως επιλέγω αυτά που περιέχουν γιασεμί, ταιριάζουν περισσότερο με το δέρμα μου και διαρκούν πάρα πολύ επάνω μου, σε αντίθεση με μια φίλη μου π.χ. που της αρέσει το τριαντάφυλλο σαν άρωμα και όντως αυτά που το περιέχουν τις ταιριάζουν περισσότερο.
    Λατρεύω τα αρώματα ,και τα θεωρώ πολύ σημαντικά στην τελειοποίηση μιας εμφάνισης…

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλώ όσοι επιθυμούν την αναδημοσίευση αναρτήσεων από τo blog να αναγράφουν το όνομα του blog με το σωστό link.
Σας ευχαριστούμε πολύ.

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...