Πέμπτη 12 Ιουλίου 2018

Cherrybox Summer 2018 & αγορες απ' το e-shop

Γεια σας κορίτσια
Αν και έχει καιρό που παρέλαβα το κουτάκι του Cherrybox Summer 2018, είπα να σας κάνω μια ανάρτηση για τα προϊόντα που είχε μέσα.... μια και σε λίγο φεύγω διακοπές & λέω να  τα πάρω, όλα μαζί μου:)

Το κουτί περιείχε :
1.Aden ενυδατικό κραγιόν ( full size ) σε nude χρώμα 9,80 €

μου θύμισε το A Perfect Day" από  MAC...
2.Benecos - Enjoy your shower αφρόλουτρο 150 ml 5,85€ τιμή cherrybox
3.Castalia - γαλάκτωμα για μετά τον ήλιο 150 ml 16,90 €
4.Kyana - colour protect ( spray μαλλιών ) 100ml 8,50 €

5.Νaturado - λάδι monoi (50ml ) τα 100ml 17 €

6.Dermoxen - μαντηλάκια για ευαίσθητη περιοχή ( 5  ατομικά φακελάκια ) τα 20 8,90 €

7.Zero - καραμέλες 0% ζάχαρη 

Σε γενικές γραμμές είμαι αρκετά ευχαριστημένη από τα προϊόντα και ίσως να επαναλάβω την αγορά σε κάποια, όπως έκανα με το προηγούμενο Cherrybox (δείτε εδω)-όπου είχα γνωρίσει τα προϊόντα Alfaparf  SDL Moisture Shampoo & mask , που πραγματικά στα δικά μου ( ξηρά, άγρια & ταλαιπωρημένα) μαλλιά έκαναν φανταστική δουλειά! 
Φοβερή ενυδάτωση & απαλότητα  από τις πρώτες χρήσεις...
Για το λόγο αυτό λοιπόν, τα πήρα από το e-shop του Cherrybox στη κανονική τους συσκευασία, σε προσφορά και σίγουρα θα τα εχω κ αυτά μαζί μου στη βαλίτσα των διακοπών:)


Πολλά φιλιά & καλές διακοπές σε όλες χχχ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ όσοι επιθυμούν την αναδημοσίευση αναρτήσεων από τo blog να αναγράφουν το όνομα του blog με το σωστό link.
Σας ευχαριστούμε πολύ.

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...