Πέμπτη 19 Απριλίου 2018

Spring Lover Tag



Γεια σας κορίτσια !

Αν και έχω καιρό να γράψω στο blog, λόγο
ανειλημμένων υποχρεώσεων,  προσπάθησα να βρω λίγο χρόνο  για ν' απαντήσω στο tag που μου έχει  κάνει  η  Alina Sol από το  Alina's beauty blog, στο πιο Ανοιξιάτικο tag που κυκλοφορεί αυτή την εποχή… 


Οι κανόνες είναι  :
· Αναφέρεις το άτομο που σε έκανε tag
· Απαντάμε στις ερωτήσεις , και γράφουμε 3 ερωτήσεις επιπλέον σχετικά με την άνοιξη
· Κάνουμε tag 10 κοπέλες
· Τις ενημερώνουμε …
 
Για πάμε να δούμε λοιπόν και τις δικές μου απαντήσεις!!!

Οι ερωτήσεις είναι : 


1) Ποιό είναι το αγαπημένο σου σχέδιο για τα νύχια σου την άνοιξη ?

Οι τάσεις της  άνοιξης,  θέλουν λουλούδια  στα νύχια …εγώ τα προτιμώ ζωγραφισμένα πάνω σε γαλλικό η λευκή βάση σε  ένα με 2 νύχια το πολύ!

  


2) Ποιό χρώμα κραγιόν θεωρείς must για την άνοιξη ?
Για φέτος το pink-coral όπως το
<Chanel Triomphe (60) Rouge Coco>











3) Ποιό χρώμα γενικά σε "εμπνέει " για την άνοιξη ?
Το λιλά



4) Αγαπημένο outfit για την άνοιξη ?
Το φετινό αγαπημένο μου χρώμα είναι το DEEP BLUE. Σε denim λοιπόν κ όχι μόνο, μαζί με όμορφα τοπ είναι σχεδόν καθημερινή επιλογή.










 5) Αγαπημένο ανοιξιάτικο αξεσουάρ?
Τα Benetton γυαλιά μου.


 6) Αγαπημένο ανοιξιάτικο φρούτο  ?
Τα κεράσια


7 Ποιά μυρωδιά σου θυμίζει άνοιξη ?
Το άρωμα του  ναρκισσου και όλα τα parfum που περιέχουν απόσταγμα απ’ αυτό τo λουλούδι μου θυμίζουν άνοιξη, ότι καιρό κι αν κάνει…

 8) Τί σου αρέσει πιο πολύ σε αυτήν την εποχή ?
Τα αρώματα και τα υπέροχα χρώματα της .

9) Ποιό είναι το αγαπημένο σου λουλούδι ?
Το αγαπημένο μου ανοιξιάτικο λουλούδι, για το υπέροχο άρωμα του, όπως προανέφερα, είναι ο νάρκισσος η (μανουσάκι) που ανθίζει στις αρχές της άνοιξης, αλλά μ αρέσουν πολύ και τα πανέμορφα και πολύχρωμα ζουμπουλάκια.

Οι ερωτήσεις της Alina Sol:

1)Τι χρώματα προτιμάτε να βάφετε τα νύχια σας την Άνοιξη?
Σε αποχρώσεις λιλά-βιολετί 

2)Ποιος πιστεύεις είναι ο πιο «ανοιξιάτικος» προορισμός κατά την γνώμη σου?
Όλη η ελληνική ύπαιθρος …

3)Αρχίζεις να ψωνίζεις και εσύ καλοκαιρινά από την αρχή της άνοιξης και ας έχει κρύο ακόμα?
Όχι τόσο νωρίς, αν δεν μπει ο Μάης κοντομάνικο δε βάζω...

Οι δικές μου ερωτήσεις:
1) Με τι προτιμάς να περνάς τον ελεύθερο χρόνο σου αυτήν την εποχή? 

2) Ποιο είναι το αγαπημένο σου ανοιξιάτικο άρωμα ? 

3) Τι παπούτσια σου αρέσει να φοράς  περισσότερο την άνοιξη?

Τα κορίτσια που κάνω tag

 1   Despoina S στο The will 

     

2 Theodota Banti στο Desert Rose 
  

3  Kleopatra Roumpi στο Pretty Woman

 

4 Rena Dhmhtriou στο  Εγώ & Εσύ. . . Όμορφες Μαζί. . .

 






10 Elena K.  στο http://creamandtreat.blogspot.gr/ 

και έξτρα συμμετοχή

Depy Cuteandgirlydms στο   http://cuteandgirlydms.blogspot.gr/


 καλό Πάσχα & καλά να περάσετε όπου και αν πάτε ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ όσοι επιθυμούν την αναδημοσίευση αναρτήσεων από τo blog να αναγράφουν το όνομα του blog με το σωστό link.
Σας ευχαριστούμε πολύ.

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...